Bingo in Brisbane

5 oktober 2017 - Brisbane, Australië

Nieuwe stad, nieuwe kansen! Aangekomen in Brisbane stap ik wederom vol goede moed mijn hostel uit om te genieten van het stadsleven. De gebouwen in Brisbane zijn 's avonds prachtig verlicht en zelfs de kunstwerken en bomen zijn versierd met lampen. Enorme vleermuizen (of misschien vleervossen) vliegen door de lucht. Natuurlijk raak ik heel even de weg kwijt (hoe kon het ook anders), maar weet deze al gauw (45 min om lopen en buiten adem wegens steile wegen) terug te vinden met wat aanwijzingen van een behulpzame agent .

Ik besluit een welverdiend biertje te gaan drinken in de naastgelegen pub en mee te spelen met de music- bingo. Eerste ronde: Herken hits uit de nineties. Tweede ronde: Herken naughty nummertjes. De twee meiden die naast me zitten zijn reuze goed in dit spel, waardoor we al snel de tafel met gasten naast ons assisteren bij het invullen van hun bingo-kaarten

Één van deze knappie ozzie's laat zijn interesse duidelijk blijken en sinds ik meer dan bereidt ben zijn belangstelling te beantwoorden in ruil voor wat aandacht, raken we verstrengeld in een uitvoerig gesprek over zijn werk en cursus in Brisbane.

Hij verblijft voor deze cursus, op kosten van de baas, in een luxe suite in één van de hoogste gebouwen van Brisbane. Toevallig tegenover mijn hostel. Ik wordt uitgenodigd om naar het innemende uitzicht te komen kijken en bij hem boven nog een drankje te drinken. Ondanks dat ik realiseer dat dit hoogstwaarschijnlijk verwachtingen met zich meebrengt, kan ik het niet laten om op zijn uitnodiging in te gaan. Het is een tijd geleden dat ik een gezellige avond in de kroeg heb gehad en je slaat niet zomaar een laatste drankje af...

Eenmaal in zijn suite aangekomen, moet ik bekennen, dat ik me meteen ongemakkelijk begin te voelen. Eigenlijk ben ik hier alleen voor het uitzicht en de whisky (oké en de gezelligheid natuurlijk), maar niet om vannacht het bed met hem te delen. Tot mijn grote opluchting vraagt hij of ik er problemen mee heb dat hij getrouwd is. Het interesseert me eigenlijk vrij weinig, maar dit is dé ideale escape en ik laat blijken dat ik verontsteld ben! "Didn't you see my weddingring?" Euhm.. NEE haha wie let daar nou op? Getrouwde mannen horen geen meiden uit de kroeg te versieren!

De avond/nacht wordt gezellig afgesloten met goede gesprekken, veel gelach en uiteraard een klein kusje (lees: smerig tongen in de lift 》 blame the whisky). Als ik de knappe tazz, met een glimlach, op zijn overspelige gedrag wijs. Wordt mijn opmerking gesust met de verklaring: " I have never done this before!"
Wat een geloofwaardige en betrouwbare vent, klaarblijkelijk źo overweldigd door mijn natuurlijke charmes om eenmalig de grenzen van zijn loyaliteit te overschrijden (hoor: sarcastische ondertoon).

Thnx for the lovely evening!

1. Hans:
    7 oktober 2017
    Do lijkt mij een man waar je jouw laatste spaarcentjes aan kunt toe vertrouwen mocht dat geld verdwijnen zal hij zeggen: I have never done this before
  2. Arnolda:
    13 oktober 2017
    hahahahahaha... terwijl ik dit lees, probeer ik me er een voorstelling van te maken... you naughty girl.... ga vooral zo door met schrijven ! Je doet het hartstikke leuk !